خانواده بهمرام
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, توسط عبدالصمد به مرام |
zahed.jpg

زاهدی را گفتند چه چیز ترا متحول ساخت؟

: در پاسخ گفت چهار کس مرا ساختند .


اول: مرد فاسدی از کنار من گذشت و من
گوشه لباسم را جمع کردم تا به او نخورد.
او گفت: ای شیخ ! خدا می داند که فردا حال ما چه خواهد بود!
دوم: مستی را دیدم که افتان و خیزان راه می رفت.
به او گفتم : قدم ثابت بردار ، تا نیفتی.
گفت: تو با این همه ادعا قدم ثابت کرده ای؟

سوم: کودکی را دیدم که چراغی در دست داشت.
گفتم : این روشنایی را از کجا آورده ای؟
کودک چراغ را فوت کرد و آن را خاموش ساخت
و گفت: تو که شیخ شهری بگو که این روشنایی کجا رفت؟

چهارم: زنی بسیار زیبا که درحال خشم
از شوهرش شکایت می کرد. گفتم:
اول رویت را بپوشان ، بعد با من حرف بزن.
گفت: من که غرق خواهش دنیا هستم،
چنان از خود بیخود شده ام که از خود خبرم نیست؛
تو چگونه غرق محبت خالقی که از نگاهی بیم داری؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.